Uncategorized

Da se upoznamo…

Prvi post.Prva “beba”. Dugo u meni postoji zelja da ljubav prema slatkisima prenesem nekako i na druge. Ali nikako da se i ta ideja realizuje.
Za pocetak,da se predstavim. Ja sam Irena,mama dva divna mala decaka. I veliki zaljubljenik u poslasticarstvo. Iako nisam skolovani poslasticar,to je moja “oaza mira”,mojih “5min”, moj beg u carstvo slatkisa.
A sve zahvaljujuci mojoj baki i mojoj mami. Svoje detinjstvo pamtim po tim divnim,slatkim trenucima kada smo moje sestre i ja posedale oko stola i posmatrale baku i mamu kako prave torte. I radovale se svakoj serpici i ciniji koju smo na kraju mogle da olickamo.
Kasnije,kad smo vec bile dovoljno stasale, dobijale smo i mi razne zadatke-mutile mikserom same,merile brasno,secer….. Sreca najveca.A bilo je i onih divnih momenata kada bi dobile i po jednu koru isecenu,malo fila i kreirale same nasa mala remek dela. Neprocenjivi trenuci.
Koje i dan danas pokusavam da pruzim i svojoj deci.
Ja sam zaljubljenik u cokoladu(neki bi rekli zavisnik od cokolade :)).  Volim je na 1001 nacin .I moja ljubav su torte. Ali bice svega i svacega ovde. Probacu da vam prenesem bar deo onog uzbudjenja i srece koju ja osetim svaki put kada naidjem na novi recept,kada isprobavam nespojive kombinacije. Nadam da cete uzivati.I da cu vam bar malcice zasladiti dane.
Pa da krenemo……

Leave a Reply

